Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(52)
Forma i typ
Gry i zabawki
(52)
Dostępność
dostępne
(31)
nieokreślona
(16)
wypożyczone
(8)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(45)
Filia w Przysietnicy
(10)
Autor
Knizia Reiner
(5)
Czuba Sławomir
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Madaj Karol
(2)
Milewski Piotr
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Wróblewska Aneta
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Basałyga Jarosław
(1)
Bauza Antoine
(1)
Berretta Rossana
(1)
Berry E. Blake
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Dirscherl Wolfgang
(1)
Dudek Marcin
(1)
Flodén Thomas
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gąsiorek Aleksandra
(1)
Gąsiorek Magdalena
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Kania Piotr
(1)
Kiszkiel Dominika
(1)
Klimowicz Anna
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Król Magdalena
(1)
Kubiak Wojciech (1978- )
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Larek Tomek
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrożek Kamila
(1)
Pala Alek
(1)
Peytevin Jérémy
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Południak Marcin
(1)
Romanica Teresa
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rychel Piotr
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Schoett Marianna
(1)
Sciarra Emiliano
(1)
Skrzyszewski Krystian
(1)
Skudlarska Anna
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Sowa Michał
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Vogt Rolf
(1)
Watanabe Noriaki
(1)
Williams Russell
(1)
Winiszewska Hanna
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Zdybel Jacek (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(49)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Dzieci
(34)
Młodzież
(31)
Dorośli
(12)
9-13 lat
(10)
6-8 lat
(9)
14-17 lat
(7)
0-5 lat
(5)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Dinozaury
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Strategia
(2)
Szachy
(2)
Trening umysłu
(2)
Warcaby
(2)
Arytmetyka
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Barwy
(1)
Ciemność
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Kalambury
(1)
Kompozytorzy polscy
(1)
Koty
(1)
Kupcy
(1)
Liczby
(1)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(1)
Nauka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Owady
(1)
PRL
(1)
Podróże
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Potwory
(1)
Psy
(1)
Ryby
(1)
Scrabble
(1)
Sklepy
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Spostrzeganie
(1)
Symbole państwa
(1)
Słowa
(1)
Taktyka
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trening pamięci
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wiedza
(1)
Wojciechowska, Martyna (1974- )
(1)
Wojtek (niedźwiedź)
(1)
Zabawa
(1)
Zakupy
(1)
Zawody sportowe
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta leśne
(1)
Święci i błogosławieni
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Powieść
(4901)
Wiersze
(4622)
Powieść obyczajowa
(4097)
Opowiadania i nowele
(3280)
Powieść amerykańska
(1646)
Gry planszowe
(-)
Kryminał
(1588)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1517)
Powieść polska
(1291)
Powieść przygodowa
(1232)
Thriller
(1117)
Bajki i baśnie
(1010)
Publikacja bogato ilustrowana
(918)
Wydawnictwa popularne
(879)
Opracowanie
(857)
Romans
(834)
Powieść historyczna
(779)
Biografia
(759)
Fantasy
(680)
Powieść angielska
(678)
Opowiadanie dziecięce polskie
(600)
Fantastyka
(567)
Saga rodzinna
(546)
Pamiętniki i wspomnienia
(544)
Powieść norweska
(482)
Sensacja
(447)
Poradnik
(441)
Biografie
(429)
Książka obrazkowa
(387)
Opowiadania i nowele przygodowe
(384)
Reportaż
(384)
Książki dla małych dzieci
(380)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(362)
Poezja polska
(357)
Antologia
(355)
Dokumenty dźwiękowe
(351)
Pamiętniki polskie
(350)
Publikacje dla dzieci
(331)
Powieść młodzieżowa polska
(326)
Wydawnictwa dla dzieci
(323)
Audiobooki
(321)
Fraszki
(321)
Broszura
(320)
Powieść psychologiczna
(294)
Albumy
(238)
Książki mówione
(226)
Encyklopedie
(225)
Literatura polska
(223)
Publicystyka
(215)
Książka zabawka
(210)
Romans historyczny
(208)
Powieść biograficzna
(206)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie polskie
(198)
Poezja dziecięca polska
(198)
Książka obrazkowa (picturebook)
(196)
Podręczniki akademickie
(190)
Przewodnik turystyczny
(190)
Esej
(184)
Powieść młodzieżowa angielska
(183)
Pieśń
(181)
Antologie
(180)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(175)
Powieść niemiecka
(156)
Monografia
(148)
Powieść francuska
(145)
Powieść szwedzka
(145)
Komiks
(144)
Powieść dziecięca angielska
(144)
Encyklopedia
(140)
Poradniki
(140)
Powieść kryminalna
(140)
Powieść dziecięca polska
(137)
Publicystyka polska
(137)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(136)
Wywiad dziennikarski
(133)
Podręcznik
(128)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(125)
Rozważania i rozmyślania religijne
(123)
Materiały pomocnicze
(122)
Materiały pomocnicze dla szkół
(117)
Podręczniki
(116)
Horror
(114)
Komiks przygodowy
(114)
Opowiadanie dziecięce
(113)
Science fiction
(108)
Gry i zabawy umysłowe
(105)
Literatura podróżnicza polska
(105)
Literatura dziecięca polska
(103)
Powieść erotyczna
(103)
Opowiadania i nowele biograficzne
(102)
Relacja z podróży
(95)
Praca zbiorowa
(94)
Przewodniki turystyczne
(92)
Adaptacja literacka
(90)
Przepisy kulinarne
(90)
Dramat polski
(89)
Tragedia
(88)
Album
(87)
Poezja
(86)
Słowniki polskie
(86)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(36)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak gra planszowa / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Czas rozgrywki ok. 15 min.
Ilość graczy: 1 do 16 par
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: mini.
Zawartość pudełka: 10 kostek, klepsydra, kubek, instrukcja (16 stron).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty (w 4 kolorach), 4 karty skrzyń (w 4 kolorach), 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja.h
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jesli cię pokonaja, nastapi GAME OVER i będziesz musiał rozpocząć wedrówkę od poczatku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz geograficzny o Polsce / autorka quizu Teresa Romanica. - Sopot : Trefl, [2007]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 118 kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze udzielają odpowiedzi na zawarte na kartach pytania i presuwają pionki po planszy. W drodze od miasta do miasta mogą sprawdzić i poszerzyć swoją wiedzę o Polsce. Najszybciej dotre do mety ten, kto najwięcej wie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : odyseja : obraz jest wart tysiąca słów [gra planszowa] / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (pudełko zawiera: plansze punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki, 12 drewnianych króliczków) ; 28x28x6 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra dla 3-6 osób
Czas rozgrywki: 30 min
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bang! - Pojedynek [gra karciana] / autor Emiliano Sciarra, ilustracje Rossana Berretta. - Kraków : Bard Centrum Gier; [2019] - 1 pudełko (80 kart gry, 24 karty postaci, 5 kart przygotowania gry, 20 żetonów punktów, 2 żetony postaci) ; 19 x 14 x 5 cm + instrukcja.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Stróżowie prawa i bandyci w końcu stanęli na udeptanej ziemi, bitwa będzie pełna niespodzianek! Każda ze stron ma dwóch rewolwerowców w walce naraz: Jednego na froncie, a drugiego w odwodzie. Jeżeli sprytnie będziesz manewrować ich ustawieniem i używać mądrze ich umiejętności na pewno wygrasz pojedynek... a twoi przeciwnicy będą gryźli piach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dino safari : [gra planszowa] / Krystian Skrzyszewski ; opracowanie graficzne Michał Sowa, Wojciech Kubiak. - Gdynia ; Budapest ; Praha : Trefl : CTW Toys, [2017]. - 1 gra (17 elementów planszy, 35 żetonów dinozaurów, 52 karty dinozaurów, 4 pionki graczy, 4 podstawki pod pionki, 1 planszetka wytrzymałości graczy, 4 znaczniki do oznaczenia wytrzymałości) : tektura, karton, plastik, kolor; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 22 cm).
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 20-40 min.
Zwiedzając wyspę na środku Pacyfiku gracze odkrywają, że zamieszkują ja dinozaury. Zadaniem gracza jest zrobić jak najwięcej zdjęć dinozaurom, uważając przy tym, by nie zostać przez nie pożartym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zęby smoka [gra planszowa] / autor gry: Noriaki Watanabe & Drosselmeyer's Workshop ; ilustracje: Tomek Larek. - Gdynia : Trefl, [2017]. - 1 pudełko (14 płytek smoków, 40 płytek wojów, 5 plansz graczy, pieczara smoka - podajnik na płytki smoków, instrukcja) ; 26x26x4 cm.
Liczba graczy: 3-5
Czas gry: 20 minut
Na opakowaniu: dobra gra rodzinna
W odległej krainie żyją smoki, którym zęby myją dzielni wojowie z okolicznych wiosek. Wojowie wchodzą kolejno do paszczy smoka i myją ząb po zębie. Niekiedy smoki bywają niecierpliwe i niespodziewanie zamykają paszczę! Masz do dyspozycji ośmiu dzielnych wojów. Od ciebie zależy, ilu z nich uda się umyć smocze zęby!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pirackie skarby [gra planszowa] / Łukasz Woźniak ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (9 kafelków wyspy, 20 fragmentów mapy, 5 znaczników graczy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 18 cm).
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 15 min.
Gracze, korzystając z fragmentów mapy starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie. Wszyscy gracze szukają skarbów jednocześnie, co zapewnia wielkie emocje podczas gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa lądowa : gra strategiczna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2011]. - 1 pudełko ; 25x25x7 cm +Instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2.
Zawartość: 2 zamykane, dwustronne palety, 2 komplety obiektów wojskowych, 2 komplety czerwonych kołków, 8 kompletów białych kołków, instrukcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biznes po europejsku gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [2023]. - 1 gra (plansza, 55 kart, kostka, 5 pionków, 70 elementów rozbudowy, 175 banknotów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm+ instrukcja (16 stron : ilustracje ; 16 cm.)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-5
Gra, w której będąc obywatelem Unii Europejskiej masz szansę zbudować swoje finansowe imperium. Podróżując po Europie możesz inwestować w stolicach krajów należących do Unii. Kupowanie i sprzedawanie nieruchomości, licytacja, tantiemy, podatki, nadzieja zysku lub widmo bankructwa sprawią, że poczujesz wielkie emocje prowadzenia bisnesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boom Boom : Finding Dory [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, 2020. - 1 gra (plansza, 52 karty, dzwonek) : papier, karton, plastik, metal, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (36 stron : ilustracje ; 20 cm).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 10-20 minut
Boom Boom to gra, w której wszyscy grają naraz. Gracze jednocześnie starają się skompletować zestawy kart. W tym celu wymieniają karty ze swoich stosików z czterema kartami na planszy. Gdy gracz skompletuje stosik - dzwoni dzwonkiem. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy skompletuje swoje stosiki kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dodawanie do 10 [gra planszowa]. - Gdynia: Rtefl [2010]. - 1 gra (24 trójdzielne kartoniki) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 19x38x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 10 min.
DODAWANIE DO 10 Trefl to gra,która polega na dopasowywaniu kartoników z warzywami i owocami ilustrującymi proste działania matematyczne. Trzy warianty gry uatrakcyjniają jej przebieg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dookoła świata z Martyną Wojciechowską : gra, w której poznasz świat podróżując z Martyną Wojciechowską [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [2015?]. - 1 gra (Pudełko zawiera: 90 szt. karty pytań i odpowiedzi, ; 6 kart liter, 4 karty pocztówki z podróży, 10 kart opowieści, 3 pionki do gry, 2 kostki, planszę, 40 żetonów, klepsydrę) + instrukcję.
Na pudełku: odkrywaj lądy i oceany ; zwiedzaj państwa i miasta ; poznaj przeżycia i przygody Martyny Wojciechowskiej.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat
Liczba graczy: 2-3
Wiek graczy: 8+
Gra, której uczestnicy przemierzają świat razem ze znaną podróżniczką, Martyną Wojciechowską. Pokonując oceany i kontynenty odpowiadają na pytania związane z miejscami postoju. Podczas wędrówki gracze mogą poznać również ciekawe historie, łączące się z różnymi miejscami na kuli ziemskiej, które przeżyła i opisała specjalnie dla nich Martyna Wojciechowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Frozen : snow adventure [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, [b.r.] - 1 gra ( 1 plansza zamek Elzy, schody, 12 zetonów, 4 pionki, 4 podkładki pod pionki, kostka) ; w pudełku 40x27x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 4+
Czas gry: 15-25 min.
Wspaniała zabawa dla fanów filmu animowanego Disneya "Kraina Lodu"! Snow Adventure to klasyczna planszówka, której celem i metą jest lodowy zamek Elsy. Czy bohaterom uda się pokonać tę drogę? Czy stawią czoło srogiej zimie? Rozpocznij wspaniałą przygodę na planszy razem z Anną, Kristoffem, Olafem i Svenem! Skomponowana w przyjemnych, baśniowych barwach gra zadowoli każdego fana planszówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie : Węże i drabiny [Gra planszowa]. - Gorzeń : Tegra, [2021]. - 2 gry (1dwustronna plansza, 4 plastikowe pojemniki, 15 grzybków brązowych, 5 grzybków czerwonych, 4 różnokolorowe pionki , kostka) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 17x30x3 cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Uwielbiana przez najmłodszych gra w grzybobranie z ręcznie wykonanymi grzybkami z modeliny. Treść gry nawiązuje bezpośrednio do świata przyrody, inspiruje i rozwija ciekawość poznawczą dotyczącą leśnego ekosystemu, bogactwa roślin, runa i zwierząt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Inspire : Uczynki Miłosierdzia [gra planszowa]. - Kraków : Polskie Gry Planszowe, [2020]. - 1 gra (59 karty, 20 żetonów, 8 drewnianych znaczników, kostka do gry ) : papier, karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x12x11 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10 cm) + przesłanie gry.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 40 minut
Gra pomoże Ci poznać problemy innych ludzi. Bądź gotów udzielić im właściwej pomocy. Wiedz jednak, że nie jesteś w tym sam. Zawsze możesz zainspirować się osobami, które w swoim życiu okazywały miłość i miłosierdzie innym. To one znajdują się na kartach pomocy. Gra daje konkretne wskazówki jak pomagać innym poprzez spełnianie uczynków miłosierdzia względem duszy i ciała. Jest skierowana do rodzin, wspólnot oraz środowisk, którym zależy na kształtowaniu właściwych postaw życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Junior scrabble [gra planszowa]. - Warszawa : Mattel, copyright 2009. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 84 płytki, 29 niebieskich żetonów i 16 cerwonych, woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 37x23x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Liczba graczy: 2-4
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej. 1 – Słowa i obrazki – młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery obrazki pomagają wymyślać słowa. 2 – Kolory i litery – starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Gra wymaga: - znajomości cyfr i liter oraz reguł budowania z nich słów - pewnego zasobu słów - umiejętności dokonywania analizy słów (głosowanie, literowanie, sylabizowanie). Gra rozwija: - analizę i syntezę wzrokową i słuchową - poszerza zasób słów, jakimi czynnie posługuje się dziecko - przybliża podstawowe wiadomości językowe, takie jak odmiana słów - zdolność myślenia strategicznego - umiejętność czekania na efekt pracy, ponieważ trzeba systematycznie wykładać litery i wybierać promowane pola, żeby na koniec uzyskać żeton - nagrodę Potencjał rozwojowy: - w nauce języków (ojczystego i obcych) - budując samodzielne wypowiedzi wymagające twórczego podejścia do języka - w zadaniach wymagających samodzielnego planowania i strategicznego myślenia (zadania logiczne, matematyczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [2014]. - 1 pudełko (dwustronne karty - 165 szt., plansza, pionki do gry - 4 sztuki, kostka do gry, żetony - 80 szt., tablica, pisak, gąbka, klepsydra, instrukcja) ; 26x25x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liczba drużyn 2-4.
Rok wydania na podstawie Bonito.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, Polsko! : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (1 plansza, 90 kart, 28 żetnów, 4 kładki, 4 pionki, kostka, klepsydra) : karton, plastik, kolor ; pudełko 37x25x7 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Na okładce: Wielki sukces TVP 2.
liczba graczy: 2-20
Kocham Cię, Polsko! - to gra do stworzenia, której inspiracją był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. To gra o Polsce - o tym co kochamy, co nas śmieszy i co nas wzrusza. O polskim filmie, sporcie. O smakach, dźwiękach i zapachach, które pamiętamy z dzieciństwa, wśród których dorastamy i żyjemy na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej