Znaki graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(3)
Filia w Barcicach
(1)
Filia w Przysietnicy
(1)
Autor
Baran Marcin (1963- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Madaj Karol
(1)
Rusinek Joanna (1979- )
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4034)
Powieść polska
(3847)
Powieść angielska
(1896)
Kobieta
(1889)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1770)
Znaki graficzne
(-)
Powieść młodzieżowa polska
(1717)
Poezja polska
(1486)
Rodzina
(1297)
Przyjaźń
(1260)
Literatura polska
(1229)
Opowiadanie polskie
(1195)
Poezja dziecięca polska
(1096)
Tajemnica
(930)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(893)
Miłość
(881)
Zwierzęta
(769)
Powieść młodzieżowa angielska
(726)
Relacje międzyludzkie
(709)
Pamiętniki polskie
(692)
Śledztwo i dochodzenie
(600)
Powieść francuska
(566)
II wojna światowa (1939-1945)
(562)
Rodzeństwo
(552)
Magia
(537)
Dziewczęta
(519)
Zabójstwo
(507)
Nastolatki
(480)
Dzieci
(461)
Uczucia
(449)
Publicystyka polska
(445)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(439)
Dramat polski
(413)
Policjanci
(407)
Sekrety rodzinne
(395)
Literatura
(393)
Język polski
(389)
Życie codzienne
(380)
Małżeństwo
(379)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(374)
Trudne sytuacje życiowe
(374)
Wojna 1939-1945 r.
(366)
Boże Narodzenie
(363)
Psy
(345)
Wojsko
(330)
Żydzi
(322)
Powieść niemiecka
(313)
Osoby zaginione
(311)
Relacja romantyczna
(311)
Duchowieństwo katolickie
(309)
Uczniowie
(305)
Powieść norweska
(297)
Pisarze polscy
(294)
Wybory życiowe
(285)
Komiksy
(284)
Literatura dziecięca polska
(284)
Władcy
(281)
Powieść rosyjska
(276)
Ludzie a zwierzęta
(271)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(271)
Podróże
(269)
Filozofia
(252)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(249)
Koty
(248)
Historia
(246)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(246)
Matki i córki
(246)
Wakacje
(246)
Chłopcy
(243)
Arystokracja
(229)
Dziadkowie i wnuki
(226)
Dziennikarze
(223)
Katolicyzm
(218)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Uprowadzenie
(211)
Przestępczość zorganizowana
(210)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(209)
Dziecko
(204)
Polacy za granicą
(204)
Powieść dziecięca angielska
(204)
Kultura
(199)
Poszukiwania zaginionych
(194)
Sztuka
(193)
Ojcowie i córki
(190)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(188)
Święci i błogosławieni
(188)
Powieść dziecięca polska
(185)
Polityka
(182)
Papiestwo
(168)
Las
(165)
Seryjni zabójcy
(162)
Prywatni detektywi
(161)
Lekarze
(159)
Kościół katolicki
(155)
Zakochanie
(155)
Matematyka
(154)
Powieść kanadyjska
(154)
Przyroda
(154)
Wiara
(152)
Marzenia
(148)
Nauka
(148)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mały skryba i wielka piramida / Marcin Baran ; zilustrowała Joanna Rusinek. - Warszawa : HarperKids, © 2020. - 47, [1] strona, [1] karta tablic : ilustracje ; 19 cm.
(Czytam sobie : fakty. Poziom 2, Składam Zdania)
Panufer to stary egipski skryba mieszkający kiedyś w Turze. Pewnego dnia jako mały chłopiec popłynął w rejs barką po Nilu z Tury do Gizy, gdzie jego tata budował piramidy. Składam zdania, drugi poziom "Czytam sobie" to propozycja dla dzieci, które rozpoczęły już swoja przygodę z czytaniem. Zdania są tu dłuższe, a w tekście jest więcej dialogów. Duża czcionka ułatwia czytanie, a wyrazy w ramkach pomagają w ćwiczeniu sylabizowania. Ciekawe, zabawne historie pióra wybitnych polskich autorów i ilustracje autorstwa najlepszych polskich ilustratorów sprawią, że czas spędzony na czytaniu, będzie czasem świetnej zabawy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Filia w Barcicach
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, ©2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem, 35 kart) ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolor ; 20 cm)..
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1+
Czas gry: 15-20 min.
„Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak gra planszowa / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Czas rozgrywki ok. 15 min.
Ilość graczy: 1 do 16 par
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej