Grafika polska
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Filia w Przysietnicy
(1)
Autor
Ginter Tomasz
(1)
Madaj Karol
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10844)
Literatura amerykańska
(3442)
Literatura angielska
(2479)
Literatura francuska
(841)
Literatura niemiecka
(556)
Grafika polska
(1)
Literatura norweska
(460)
Literatura szwedzka
(365)
Literatura włoska
(340)
Literatura hiszpańska
(195)
Literatura australijska
(189)
Literatura kanadyjska
(184)
Literatura rosyjska
(126)
Literatura duńska
(81)
Literatura ukraińska
(72)
Literatura belgijska
(70)
Literatura fińska
(62)
Literatura irlandzka
(62)
Literatura czeska
(48)
Literatura szkocka
(33)
Literatura austriacka
(32)
Literatura holenderska
(30)
Literatura katalońska
(24)
Literatura węgierska
(22)
Literatura słowacka
(17)
Literatura japońska
(15)
Muzyka polska
(14)
Literatura nowozelandzka
(13)
Literatura południowoafrykańska
(13)
Literatura szwajcarska
(13)
Literatura turecka
(13)
Literatura grecka
(11)
Literatura hebrajska
(11)
Literatura brazylijska
(10)
Literatura chińska
(10)
Literatura żydowska
(10)
literatura polska
(10)
Literatura białoruska
(9)
Literatura słoweńska
(9)
Literatura niderlandzka
(8)
Literatura polska
(6)
Literatura izraelska
(6)
Literatura kolumbijska
(6)
Literatura koreańska
(6)
Literatura portugalska
(6)
Literatura walijska
(6)
Przynależność kulturowa
(6)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(6)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(6)
Literatura flamandzka
(5)
Literatura islandzka
(5)
Literartura polska
(4)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura argentyńska
(4)
Literatura indyjska
(4)
Literatura latynoamerykańska
(4)
Literatura meksykańska
(4)
Literatura peruwiańska
(4)
Przynależność kulturowa Literatura angielska
(4)
Przynależność kulturowa Literatura duńska
(4)
Litaratura polska
(3)
Literatura afgańska
(3)
Literatura litewska
(3)
literatura amerykańska
(3)
14-17 lat
(2)
2001
(2)
Lietartura polska
(2)
Literarura polska
(2)
Literatura
(2)
Literatura afrykańska
(2)
Literatura algierska
(2)
Literatura amerykańskie
(2)
Literatura angielskia
(2)
Literatura arabska
(2)
Literatura belgijskie
(2)
Literatura bułgarska
(2)
Literatura chorwacka
(2)
Literatura fpolska
(2)
Literatura irańska
(2)
Literatura nigeryjska
(2)
Literatura pakistańska
(2)
Literatura północnoirlandzka
(2)
Literatura rumuńska
(2)
Poezja polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura włoska
(1)
6-8 lat
(1)
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
(1)
Film polski
(1)
LIteratura polska
(1)
LIteratura ukraińska
(1)
Lietarura angielska
(1)
Liteartura francuska
(1)
Liteartura polska
(1)
Litearura ukraińska
(1)
Literatura Amerykańska
(1)
Literatura amerykanska
(1)
Literatura anerykańska
(1)
Temat
Historia
(1)
Symbole państwa
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak gra planszowa / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Czas rozgrywki ok. 15 min.
Ilość graczy: 1 do 16 par
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej