Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Gry i zabawki
(18)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(6)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(18)
Filia w Barcicach
(1)
Filia w Przysietnicy
(2)
Autor
Czuba Sławomir
(2)
Knizia Reiner
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Basałyga Jarosław
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Dietz Anton
(1)
Duc Monika
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
GJ David
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Locke Gary
(1)
López Carlos
(1)
Madaj Karol
(1)
Milewski Piotr
(1)
Negewo Yared
(1)
Rurańska Dobrosława
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Santisteban Santi
(1)
Schneider Jason
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Szulczyk Zbigniew
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Traczykowski Grzegorz
(1)
Winzer Jürgen (1962- )
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Wróblewska Aneta
(1)
Zdybel Jacek
(1)
Żołądek Barbara Dlaczego? morze jest słone
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Młodzież
(12)
Dzieci
(11)
9-13 lat
(8)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
0-5 lat
(2)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Temat
Armia Krajowa (AK)
(1)
Gry planszowe
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Klimat
(1)
Kupcy
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Myszy
(1)
Obrót towarowy
(1)
PRL
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Policja
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Sklepy
(1)
Symbole państwa
(1)
Wiedza
(1)
Wirusy
(1)
Wszechświat
(1)
Zakupy
(1)
Ziemia
(1)
Znaki graficzne
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Powieść
(4900)
Wiersze
(4619)
Powieść obyczajowa
(4089)
Opowiadania i nowele
(3281)
Powieść amerykańska
(1646)
Gry w karty
(-)
Kryminał
(1588)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1511)
Powieść polska
(1291)
Powieść przygodowa
(1229)
Thriller
(1117)
Bajki i baśnie
(1010)
Publikacja bogato ilustrowana
(917)
Wydawnictwa popularne
(875)
Opracowanie
(855)
Romans
(833)
Powieść historyczna
(779)
Biografia
(758)
Powieść angielska
(678)
Fantasy
(677)
Opowiadanie dziecięce polskie
(600)
Fantastyka
(567)
Saga rodzinna
(546)
Pamiętniki i wspomnienia
(544)
Powieść norweska
(482)
Sensacja
(447)
Poradnik
(439)
Biografie
(429)
Książka obrazkowa
(387)
Opowiadania i nowele przygodowe
(384)
Reportaż
(384)
Książki dla małych dzieci
(380)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(362)
Poezja polska
(357)
Antologia
(355)
Dokumenty dźwiękowe
(351)
Pamiętniki polskie
(350)
Publikacje dla dzieci
(330)
Powieść młodzieżowa polska
(326)
Wydawnictwa dla dzieci
(323)
Audiobooki
(321)
Fraszki
(321)
Broszura
(320)
Powieść psychologiczna
(294)
Albumy
(238)
Książki mówione
(226)
Encyklopedie
(225)
Literatura polska
(223)
Publicystyka
(215)
Książka zabawka
(210)
Romans historyczny
(208)
Powieść biograficzna
(206)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie polskie
(198)
Poezja dziecięca polska
(198)
Książka obrazkowa (picturebook)
(196)
Podręczniki akademickie
(190)
Przewodnik turystyczny
(190)
Esej
(184)
Powieść młodzieżowa angielska
(183)
Pieśń
(181)
Antologie
(180)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(175)
Powieść niemiecka
(156)
Monografia
(148)
Powieść francuska
(145)
Powieść szwedzka
(145)
Komiks
(144)
Powieść dziecięca angielska
(144)
Poradniki
(140)
Powieść kryminalna
(140)
Encyklopedia
(138)
Powieść dziecięca polska
(137)
Publicystyka polska
(137)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(136)
Wywiad dziennikarski
(133)
Podręcznik
(128)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(125)
Rozważania i rozmyślania religijne
(123)
Materiały pomocnicze
(122)
Materiały pomocnicze dla szkół
(117)
Podręczniki
(116)
Horror
(114)
Komiks przygodowy
(114)
Opowiadanie dziecięce
(113)
Science fiction
(108)
Gry i zabawy umysłowe
(105)
Literatura podróżnicza polska
(105)
Literatura dziecięca polska
(103)
Opowiadania i nowele biograficzne
(102)
Powieść erotyczna
(102)
Relacja z podróży
(95)
Praca zbiorowa
(94)
Przewodniki turystyczne
(92)
Adaptacja literacka
(89)
Dramat polski
(89)
Przepisy kulinarne
(89)
Tragedia
(88)
Poezja
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
18 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! [gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Marek Szyszko ; opracowanie wydania polskiego Jarosław Basałyga. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - 1 pudełko (105 kart kolejkowiczów, 36 kart towarów, 4 sklepy, 5 kart pomocy) : karton, papier, kolor : w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (5 stron : ilustracje kolorowe : 19 cm)..
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 30 minut
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Podczas gry walczyć będziesz o deficytowe towary rzucane do sklepów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Serowa uczta [gra planszowa] / autor Par Liesbeth Bos ; ilustrator Maciej Szymanowicz. - Gdynia : Trefl, 2015. - 1 gra (pudełko zawiera: 4 żetony graczy, 40 znaczników punktów, 29 kart) + instrukcję.
(Fajne gierki)
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut.
Jaki żółty ser jest najlepszy do zabawy? Oczywiście ten z dziurami! Małe myszki urządziły sobie zabawę i bawią się w chowanego w żółtym serze. Każdy gracz dokłada kolejne plastry sera starając się, aby jego myszy widoczne były w dziurach. Wygra gracz, którego myszy zajmą najwięcej dziur w serze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! [gra karciana] / Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban ; ilustracje David GJ ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2023. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 20 min.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii, rywalizowanie o to komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy i uratowanie świata przed pandemią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boom Boom : Harry Potter [gra planszowa] / pomysł gry Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Piotr Milewski, Grzegorz Traczykowski, Aneta Wróblewska, Jacek Zdybel ; ilustracje Monika Duc. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 gra (pudełko zawiera 56 kart, dzwonek) : karton, plastik, papier ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4 osób
Czas gry: 10-20 minut
Zawiera instrukcję w 17 językach.
Boom Boom to szalona gra karciana z dzwonkiem! Myśl i działaj błyskawicznie! To niezwykle dynamiczna rozgrywka pełna fantastycznej zabawy. Wykaż się refleksem i spostrzegawczością. W Boom Boom wszyscy grają jednocześnie. Wygrywa ten, kto pierwszy zbierze wszystkie potrzebne karty. Gracze kompletują zestawy ulubionych bohaterów z filmu Harry Potter, wymieniając jednocześnie swoje karty z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek i woła Świstoklik! Gracze mogą polować na karty tego samego typu, dzięki czemu rozgrywka jest jeszcze bardziej emocjonująca. Zbierz jak największą ilość zestawów kart i zostań zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przyjęta nazwa tłumaczki: Magdalena Jałowiec-Sawicka.
„Quiz przyrodniczy Dlaczego morze jest słone?” to kopalnia wiedzy o naturze i rewelacyjna zabawa dla dzieci. Jazda samochodem, wakacyjny relaks na plaży, długie jesienne wieczory czy lekcja przyrody… to tylko niektóre okazje, na które nasz quiz jest po prostu niezbędny! 50 kart (opakowanych w kolorowe, solidne pudełko) i aż sto zakręconych, podchwytliwych pytań czeka na dzieci (8+), rodziców i nauczycieli. Nie ma na co czekać! Ruszajmy do zabawy i odkrywajmy sekrety natury! Dlaczego morze jest słone? Czy wodospad może zamarznąć? Jak to się dzieje, że pokrzywa parzy? Ten quiz dostarczy nam odpowiedzi na najbardziej ekscytujące i zakręcone pytania dotyczące roślin, wody, zwierząt i całego świata przyrody. Jak grać: Nie ma ustalonych reguł. Można odpowiadać na pytania samodzielnie i sprawdzać rozwiązanie na odwrocie karty. Można też grać w zespole i zadawać sobie nawzajem pytania. żródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Budowa zamku [gra karciana] / Dominique Ehrhard ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Foxgames, 2015. - Pudełko zawiera: 4 płytki startowe z numerem 1 ; 45 kart muru, ponumerowanych od 2 do 46, instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 20 min
Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste, ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart. Gra posiada dwa warianty. W rozszerzonym wariancie gry, gracze zdobywać będą dodatkowe punkty za postaci obecne w zamku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bankrut [Gra planszowa] / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia , copyright 2017. - 1 gra (pudełko zawiera: instrukcję, 61 kart towarów, notes z arkuszami wyników, ołówek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x13x3 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe : 12 cm.).
Dla 3-6 graczy
Czas gry: 30 min.
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak gra planszowa / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Czas rozgrywki ok. 15 min.
Ilość graczy: 1 do 16 par
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Kosmiczny labirynt [Gra planszowa] / autor Dobrosława Rurańska ; ilustracje Anna Sobich-Kaminska. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, 2018. - 1 gra (pudełko zawiera 2 dwustronne kawelki, 6 kafelków planet, 2 kafelki pola asteroid, 38 kafelek labiryntu) ; purełko, tektura 21x14x4 cm + instrukcja.
Gra dla 1-2 graczy
Czas gry: 10-20 min.
Przemierz niezbadane rejony wszechświata i odkrywaj nieznane planety! Droga przez kosmiczny labirynt jest fascynujaca, ale również niebezpieczna. Uważaj na asteroidy, czarne dziury i komety. Czy uda ci się bezpiecznie powrócić na Ziemię?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zeus [Gra planszowa] / autor: Jason Schneider ; ilustracje: Gary Locke. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, cop. 2018. - 1 pudełko (gra zawiera: 40 kart wspinaczki, 16 kart bogów, 1 figurka Zeusa, 1 płytka punktacji, 5 żetonów punktacji) ; 14x14x4 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy
Czas gry: 20 minut
Gracze wspinają się na Olimp - grecką górę bogów. Chcą dostarczyć na jej szczyt posąg Zeusa. Podczas wspinaczki posąg będzie przechodzić z rąk do rąk. Staraj się aby w momencie dotarcia na szczyt posąg był w twoich rękach! Uważaj, na rywali - zrobią wszystko, aby ci go odebrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia [gra planszowa] / opracowanie gry: Vittorio Corleone ; projekt graficzny i ilustracje: Piotr Socha. - Warszawa : Granna, [2013]. - 1 gra (21 żetonów postaci, 30 kart gry) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 15x15 cm).
Liczba graczy 7-22
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bohaterowie wyklęci [gra karciana] / autor: Zbigniew Szulczyk ; grafik: Yared Negewo. - Nowy Sącz : Fundacja Fylion : [Zbigniew Szulczyk], [2023]. - 1 pudełko (1 instrukcja, [86] kart luzem, 1 kostka do gry) : ilustracje ; 17x10x2 cm + instrukcja.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN
Czas gry: 5-10 minut
Liczba graczy: 2-10
W grze "Bohaterowie wyklęci" cofniesz się w czasie. Upadek III Rzeszy jest bliski, kończy się II Wojna Światowa. Wielu Polaków na madzieje na życie w wolności i pokoju. Rzeczywistość okazuje się jednak inna. Zwiazek Sowiecki chce uczynic z Polski strefę wpływów i podporzadkować okrutnymi rządami, wyczerpane wojną państwo. W grze wcielisz się w Bohaterów Wyklętych walczacych o Niepodległa Polske lub w okrutnych komunistów, którzy za wszeslka cenę chca zaprowadzić swoje rządy. Kto wygra w tym starciu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (2 egz.)
Filia w Barcicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pirackie skarby [gra planszowa] / Łukasz Woźniak ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (9 kafelków wyspy, 20 fragmentów mapy, 5 znaczników graczy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 18 cm).
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 15 min.
Gracze, korzystając z fragmentów mapy starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie. Wszyscy gracze szukają skarbów jednocześnie, co zapewnia wielkie emocje podczas gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale pary : pojazdy. - Chwaszczyno : Z. P. Aleksander, [2023]. - 1 gra (31 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2+
Czas gry: 10 minut
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw kart z obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale-Pary : Gospodarstwo. - Chwaszczyno : Alexander, 2019. - 1 gra (31 kart-kół) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 2x10x10 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 9 cm).
Liczba graczy: 2+
Czas gry: 10 minut
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Państwa - Miasta [gra karciana]. - Kraków : Cartamundi, [2020]. - 1 gra (pudełko zawiera: 110 kart) ; karton, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x4 cm.
Na pudełku: Gra w inteligencję. Wylosuj kategorię i literę. Myśl szybko! bo goni cię czas. Uwaga: możliwe skutki uboczne! poszerzenie wiedzy ogólnej i szybkie myślenie...
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: 15 min.
Popularna gra rozwijająca wiedzę ogólną, bez kartki i ołówka jak to było do tej pory ale przedstawiona na kartach! Świetna karcianka przy, której nie tylko rozwiniesz umiejętność szybszego myślenia i refleks ale również poćwiczysz przeponę, dzięki kupie śmiechu! Elementy edukacyjne sprawią, że w szybki i łatwy sposób nauczysz się nowych i ciekawych rzeczy, grając z przyjaciółmi, kumplami lub rodziną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit : szybka rozgrywka : dzieciaki bystrzaki : 600 pytań! [gra karciana]. - Gdańsk : Vinning Moves Polska, 2021. - 1 pudełko (100 kart pytań, 1 kostka) ; 14x14x9 cm.
Liczba graczy: 2+
TRIVIAL PURSUIT Dzieciaki bystrzaki to najlepszy sposób na dobrą zabawę! Odliczasz sekundy do dzwonka, bo świat bywa ciekawszy niż lekcje? Kochasz bawić się na całego? Sięgnij po TRIVIAL PURSUIT Dzieciaki bystrzaki, by zabłysnąć wśród kolegów i koleżanek wiedzą, która zwali ich z nóg. Nieważne ile masz lat, już teraz możesz się uczyć bawiąc i bawić, ucząc! Wśród 600 pytań na 100 kartach odkryjesz niezwykłe, a czasem może nawet obrzydliwe fakty! Otwórz się na niesamowite królestwo zwierząt, poznaj wynalazki, które zmieniły świat i dowiedz się, dlaczego człowiek ma brwi! Uwaga, to nie jest quiz dla nudziarzy – zbierz swoją paczkę i sprawdźcie kto jest najlepszy! To specjalne wydanie gry nie wymaga planszy, dzięki czemu zawsze możesz wziąć ją ze sobą tam, gdzie czekają na dobrą zabawę...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka wyprawa : Quiz geograficzny [gra planszowa]. - Nowa Iwiczna k. Warszawy: Przedsiębiorstwo Jawa, [2010]. - 1gra (zawiera: 1 planszę, 4 pionki, kostka, 162 karty pytan i odpowiedzi) ; 23 x33 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-6
Edukacyjna gra rodzinna przeznaczona dla dzieci od 6 lat (I wariant łatwiejszy) oraz dla dzieci starszych, młodzieży i dorosłych (II wariant trudniejszy). W trakcie gry gracze wzbogacają swoją wiedzę z dziedziny geografii, poznają kontynenty i ciekawostki geograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej