Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(12)
Filia w Barcicach
(1)
Filia w Przysietnicy
(3)
Autor
Bobrowski Hubert
(1)
Brzychcy Ewa
(1)
Charęzińska Aleksandra
(1)
Czarnik Barbara
(1)
Dudek Marcin
(1)
Haka Filip (1974- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Kruszyński Mateusz Piotr
(1)
Król Magdalena
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Locke Gary
(1)
Nagin Piotr
(1)
Negewo Yared
(1)
Schneider Jason
(1)
Schoett Marianna
(1)
Szulczyk Zbigniew
(1)
Węgrzecka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dzieci
(9)
6-8 lat
(7)
Młodzież
(6)
9-13 lat
(4)
0-5 lat
(3)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
Rodzice
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Algorytmy
(1)
Armia Krajowa (AK)
(1)
Arytmetyka
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Dzieci
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kreatywność
(1)
Liczby
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mowa
(1)
Podróże
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Spostrzeganie
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trening pamięci
(1)
Zabawa
(1)
Znaki graficzne
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: dzieło
Świerszczyk (czasopismo)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Powieść
(4901)
Wiersze
(4619)
Powieść obyczajowa
(4093)
Opowiadania i nowele
(3280)
Powieść amerykańska
(1646)
Gry edukacyjne
(-)
Kryminał
(1588)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1517)
Powieść polska
(1291)
Powieść przygodowa
(1229)
Thriller
(1117)
Bajki i baśnie
(1010)
Publikacja bogato ilustrowana
(917)
Wydawnictwa popularne
(875)
Opracowanie
(855)
Romans
(834)
Powieść historyczna
(779)
Biografia
(758)
Powieść angielska
(678)
Fantasy
(677)
Opowiadanie dziecięce polskie
(600)
Fantastyka
(567)
Saga rodzinna
(546)
Pamiętniki i wspomnienia
(544)
Powieść norweska
(482)
Sensacja
(447)
Poradnik
(439)
Biografie
(429)
Książka obrazkowa
(387)
Opowiadania i nowele przygodowe
(384)
Reportaż
(384)
Książki dla małych dzieci
(380)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(362)
Poezja polska
(357)
Antologia
(355)
Dokumenty dźwiękowe
(351)
Pamiętniki polskie
(350)
Publikacje dla dzieci
(331)
Powieść młodzieżowa polska
(326)
Wydawnictwa dla dzieci
(323)
Audiobooki
(321)
Fraszki
(321)
Broszura
(320)
Powieść psychologiczna
(294)
Albumy
(238)
Książki mówione
(226)
Encyklopedie
(225)
Literatura polska
(223)
Publicystyka
(215)
Książka zabawka
(210)
Romans historyczny
(208)
Powieść biograficzna
(206)
Przypowieść
(200)
Opowiadanie polskie
(198)
Poezja dziecięca polska
(198)
Książka obrazkowa (picturebook)
(196)
Podręczniki akademickie
(190)
Przewodnik turystyczny
(190)
Esej
(184)
Powieść młodzieżowa angielska
(183)
Pieśń
(181)
Antologie
(180)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(175)
Powieść niemiecka
(156)
Monografia
(148)
Powieść francuska
(145)
Powieść szwedzka
(145)
Komiks
(144)
Powieść dziecięca angielska
(144)
Poradniki
(140)
Powieść kryminalna
(140)
Encyklopedia
(138)
Powieść dziecięca polska
(137)
Publicystyka polska
(137)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(136)
Wywiad dziennikarski
(133)
Podręcznik
(128)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(125)
Rozważania i rozmyślania religijne
(123)
Materiały pomocnicze
(122)
Materiały pomocnicze dla szkół
(117)
Podręczniki
(116)
Horror
(114)
Komiks przygodowy
(114)
Opowiadanie dziecięce
(113)
Science fiction
(108)
Gry i zabawy umysłowe
(105)
Literatura podróżnicza polska
(105)
Literatura dziecięca polska
(103)
Powieść erotyczna
(103)
Opowiadania i nowele biograficzne
(102)
Relacja z podróży
(95)
Praca zbiorowa
(94)
Przewodniki turystyczne
(92)
Adaptacja literacka
(89)
Dramat polski
(89)
Przepisy kulinarne
(89)
Tragedia
(88)
Poezja
(86)
Słowniki polskie
(86)
Treny
(85)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Historia
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Opis według opakowania.
Zestaw kart z informacją o zabawach w pudełku o wymiarach 17x12 cm.
Sensoryka dla smyka to 30 pomysłów na rozwijające zabawy sensoryczne dla dzieci w każdym wieku, do przygotowania w domu z prostych i bezpiecznych materiałów. Wyrusz w fascynującą podróż w świat zabaw, w których główną rolę odgrywać będą kolory, kształty, faktury, zapachy, smaki, dźwięki, a przede wszystkim wyobraźnia i kreatywność! [empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. I/G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, ©2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem, 35 kart) ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolor ; 20 cm)..
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1+
Czas gry: 15-20 min.
„Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Feluą i Gucio grają w literki [gra planszowa] / Magdalena Król, Marcin Dudek ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra (plansza, 160 płytek, woreczek na płytki) : karton, tektura, materiał tekstylny : w pudełku 25x20x4 cm.+ instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 15-45 minut
"Feluś i Gucio grają w literki" to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Gra edukacyjna wspiera nauke czytania. Dzieci utrwalają znajomośc liter, korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W Krainie Baśni : gra na spostrzegawczość / narysowała Nikola Kucharska ; teksty Gabriela i Piotr Szewczykowie. - Kraków : Wydawnictwo Muduko, [2022]. - 1 gra (pudełko zawiera 18 plansz z baśniami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów) : ilustracje, tektura ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 22 cm).
Czas gry: 15 minut
Na pudełku: Rozwija umiejętność koncentracji uwagi. Ćwiczy refleks. Rozwija percepcję wzrokową i słownictwo.
Liczba graczy: 1-18
Odwiedźcie Krainę Baśni, w której spotkacie Wasze ulubione bajkowe postacie. W tych cudownych miejscach poukrywało się wiele różnych przedmiotów. Wcielacie się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie ich, jak najszybsze odnalezienie. Wytężcie wzrok, skupcie się i odszukujcie zaginione rzeczy. Zwycięży najszybsze z Was. Kraina Baśni to rodzinna gra na spostrzegawczość, w której zadaniem grających będzie odnalezienie ukrytych przedmiotów na planszach przedstawiających baśniowe krainy. Kilka trybów rozgrywki i przepiękne ilustracje znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej zapewnią zabawę dla całej rodziny na wiele godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zeus [Gra planszowa] / autor: Jason Schneider ; ilustracje: Gary Locke. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, cop. 2018. - 1 pudełko (gra zawiera: 40 kart wspinaczki, 16 kart bogów, 1 figurka Zeusa, 1 płytka punktacji, 5 żetonów punktacji) ; 14x14x4 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy
Czas gry: 20 minut
Gracze wspinają się na Olimp - grecką górę bogów. Chcą dostarczyć na jej szczyt posąg Zeusa. Podczas wspinaczki posąg będzie przechodzić z rąk do rąk. Staraj się aby w momencie dotarcia na szczyt posąg był w twoich rękach! Uważaj, na rywali - zrobią wszystko, aby ci go odebrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bohaterowie wyklęci [gra karciana] / autor: Zbigniew Szulczyk ; grafik: Yared Negewo. - Nowy Sącz : Fundacja Fylion : [Zbigniew Szulczyk], [2023]. - 1 pudełko (1 instrukcja, [86] kart luzem, 1 kostka do gry) : ilustracje ; 17x10x2 cm + instrukcja.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN
Czas gry: 5-10 minut
Liczba graczy: 2-10
W grze "Bohaterowie wyklęci" cofniesz się w czasie. Upadek III Rzeszy jest bliski, kończy się II Wojna Światowa. Wielu Polaków na madzieje na życie w wolności i pokoju. Rzeczywistość okazuje się jednak inna. Zwiazek Sowiecki chce uczynic z Polski strefę wpływów i podporzadkować okrutnymi rządami, wyczerpane wojną państwo. W grze wcielisz się w Bohaterów Wyklętych walczacych o Niepodległa Polske lub w okrutnych komunistów, którzy za wszeslka cenę chca zaprowadzić swoje rządy. Kto wygra w tym starciu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (2 egz.)
Filia w Barcicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książkogra)
Na okładce: Gra planszowa tu się chowa!.
Ćwiczenia dla oka, ręki i głowy w formie bogato ilustrowanych zabawnych sentencji. Złote myśli łośka Tośka ukazują świat z wielu perspektyw i zachęcają do refleksji. Wyszukiwanie fragmentów ilustracji w większej całości ćwiczy spostrzegawczość. Uzupełnianie haseł ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową. Rozbudowana szata graficzna rozwija wyobraźnię i kreatywność. Lektura złotych myśli pokazuje świat z wielu perspektyw i skłania do refleksji. Nietypowa gra planszowa uczy właściwych wyborów i kształtuje hierarchię wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dodawanie do 10 [gra planszowa]. - Gdynia: Rtefl [2010]. - 1 gra (24 trójdzielne kartoniki) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 19x38x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 10 min.
DODAWANIE DO 10 Trefl to gra,która polega na dopasowywaniu kartoników z warzywami i owocami ilustrującymi proste działania matematyczne. Trzy warianty gry uatrakcyjniają jej przebieg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : czarno na białym [gra karciana]. - Białystok : Kangur, [2023]. - 1 gra (54 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x12x4cm + instrukcja.
Gra rodzinna "Dzieci kontra rodzice", to wesoła i wciągająca gra dla całej rodziny. Które zwierzę ma futro w czarno-białe paski? Jaki owoc jest biały w środku? Kogo nazywamy "czarną owcą"? Kim był Zawisza Czarny? Znasz się na kolorach czy uważasz, że życie jest czarno-białe? Lubisz jasno postawione sprawy? Zagraj i przekonaj się, którego koloru jest na świecie najwięcej! Dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele ciekawych pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o świecie. - Chwaszczyno : Alexander, [2011]. - 1 pudełko (45 kart pytań i odpowiedzi, 9 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 3 pionki do gry, 1 kostka do gry, 1 plansza, 36 żetonów, 1 klepsydra, instrukcja) ; 19x12x4 cm.
Liczba graczy: 2-3.
Na pudełku: Gry, zabawa, informacje o świecie. Historia, geografia i przyroda, nauka i technika, kultura i sztuka. 180 pytań, 540 odpowiedzi.
Wersja mini.
Rok wydania na podstawie księgarni internetowej Tania Książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(CzuCzu. Lubię wiedzieć)
W tej grze znajdziecie moc zagadek, quizów i wyzwań logicznych o różnorodnej tematyce. Zadania mają formę pytań i odpowiedzi, które znajdziecie na następnej stronie. Główkujcie i rozwiązujcie je samodzielnie, lub zaproście do zabawy rodziców. Spięta śrubą książeczka zawiera ponad 120 pytań i odpowiedzi, które pobudzają wyobraźnię, poszerzają wiedzę i słownictwo oraz są świetnym treningiem czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Quizy mają kieszonkowy format, dzięki czemu doskonale sprawdzą się w podróży oraz podczas zabawy z rówieśnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka podróż po Polsce [gra planszowa] / redaktor prowadzący Elżbieta Meissner ; autor pytań Piotr Adamczewski [i in.] ; fotoedytor Elżbieta Sadowa. - Warszawa : Reader's Digest, 2009. - 1 gra (1 plansza, 1150 kart, 18 pionków, instrukcja na pudełku) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 33x30x9 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Zawiera: 1 plansza do gry w kształcie mapy Polski, 200 kart Cel podróży, 750 kart Podróż, 200 kart Dom, 48 kart Pomoc drogowa, 24 karty Objazd, 6 kolorowych samochodzików, 6 czarnych znaczników objazdu, 6 pionków do zaznaczania celu podróży.
Przeznaczenie: 2-6 osób
Gra przeznaczona jest dla wszystkich miłośników podróży po Polsce, dla tych, którzy lubią podróżować także palcem po mapie, oraz tych, którzy o Polsce wiedzą sporo, a chcieliby wiedzieć jeszcze więcej. Co jest symbolem Tatrzańskiego Parku Narodowego, Jaka góra jest dla Ślązaków miejscem świętym, W jakiej miejscowości przechowywane są relikwie świętego Walentego, Gdzie znajduje się arboretum, w którym rosną trzy słynne dęby Lech, Czech i Rusa, Jak nazywa się zaopatrzony w pęcherze pływne brunatny glon, wyrzucany przez fale na bałtyckie plaże, Gdzie znajduje się klasztor Cystersów, w którym przechowywany jest jedyny w Polsce egzemplarz Biblii Gutenberga i inne pytania. Wielka podróż po Polsce to wspaniała zabawa dla całej rodziny. To wyprawa, podczas, której przemierzamy Polskę wzdłuż i wszerz. Poznajemy historię, przyrodę i kulturę naszego kraju, spotykamy wybitnych uczonych oraz artystów i ich dzieła, oglądamy najpiękniejsze miasta. To doskonała rozrywka na długie zimowe wieczory, a także wspaniały trening teoretyczny przed wiosenno-letnimi wędrówkami po kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej