Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(92)
Forma i typ
E-booki
(259479)
Książki
(81104)
Proza
(18464)
Audiobooki
(18086)
Poezja
(5821)
Gry i zabawki
(92)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1848)
Publikacje popularnonaukowe
(1416)
Komiksy i książki obrazkowe
(890)
Poradniki i przewodniki
(624)
Publikacje dydaktyczne
(581)
Publikacje naukowe
(561)
Publikacje religijne
(347)
Dramat (rodzaj)
(280)
Czasopisma
(259)
Albumy i książki artystyczne
(124)
Publikacje fachowe
(117)
Druki ulotne
(65)
Publikacje informacyjne
(58)
Mapy
(56)
Publikacje promocyjne
(36)
Książka
(30)
Muzyka
(29)
Ksiażki
(12)
Dramat
(11)
Książki obrazkowe
(11)
Artykuły
(10)
Nuty
(10)
Ksiązki
(8)
Fotografie
(7)
Filmy i seriale
(4)
Wydawnie popularnonaukowe
(4)
Audiobook
(3)
Forma
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu
(2)
Powieść
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Książki
(1)
Książki obrazkowe
(1)
2001
(1)
27
(1)
Albumy
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Komiksy iáksiążki obrazkowe
(1)
Komiksy książki obrazkowe
(1)
KsiÄ…ĹĽki
(1)
Książk
(1)
Książki Poezja
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyk
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Literaturta faktu, eseje, publicystyka
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja popularnonaukowa
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
nieokreślona
(25)
wypożyczone
(18)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(74)
Filia w Barcicach
(4)
Filia w Moszczenicy
(3)
Filia w Przysietnicy
(18)
Autor
Czuba Sławomir
(5)
Knizia Reiner
(5)
Fabiański Wiktor
(3)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Milewski Piotr
(3)
Traczykowski Grzegorz
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Cortina Gabriel (1973- )
(2)
Gronowska Aleksandra
(2)
Madaj Karol
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Bauza Antoine
(1)
Berretta Rossana
(1)
Berry E. Blake
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bonnet Jacky
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cywińska Anna
(1)
Delmé Tom
(1)
Dietz Anton
(1)
Dirscherl Wolfgang
(1)
Duc Monika
(1)
Dudek Marcin
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Fernández José Manuel
(1)
Flodén Thomas
(1)
GJ David
(1)
Gareth Conway
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gąsiorek Aleksandra
(1)
Gąsiorek Magdalena
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Kania Piotr
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kiszkiel Dominika
(1)
Klimowicz Anna
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Król Magdalena
(1)
Kubiak Wojciech (1978- )
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kłos Joanna
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Larek Tomek
(1)
Locke Gary
(1)
López Carlos
(1)
Marco Ana
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrożek Kamila
(1)
Negewo Yared
(1)
Nowak-Kreyer Maciej
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Pala Alek
(1)
Patrycja Zarawska
(1)
Peytevin Jérémy
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Południak Marcin
(1)
Rimm Agnieszka
(1)
Rimmington Natasha
(1)
Romanica Teresa
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rurańska Dobrosława
(1)
Rychel Piotr
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Santisteban Santi
(1)
Schneider Jason
(1)
Schoett Marianna
(1)
Sciarra Emiliano
(1)
Sikorska Magdalena
(1)
Skrzyszewski Krystian
(1)
Skudlarska Anna
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Sowa Michał
(1)
Stanecka Zofia (1972- )
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szulczyk Zbigniew
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Szyszko Marek (1951- )
(1)
Vogt Rolf
(1)
Watanabe Noriaki
(1)
Williams Russell
(1)
Winiszewska Hanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Język
polski
(89)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Dzieci
(63)
Młodzież
(46)
6-8 lat
(25)
9-13 lat
(23)
Dorośli
(18)
0-5 lat
(14)
14-17 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Grafika polska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(4)
Dinozaury
(2)
Figury geometryczne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Kalambury
(2)
Koty
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Strategia
(2)
Superbohaterowie
(2)
Szachy
(2)
Trening umysłu
(2)
Warcaby
(2)
Wiedza
(2)
Zabawa
(2)
Znaki graficzne
(2)
Algorytmy
(1)
Armia Krajowa (AK)
(1)
Arytmetyka
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Barwy
(1)
Ciemność
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gra w piłkę
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Język angielski
(1)
Klimat
(1)
Kompozytorzy polscy
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Kupcy
(1)
Kurnik
(1)
Liczby
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(1)
Myszy
(1)
Nauka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Owady
(1)
PRL
(1)
Podróże
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Policja
(1)
Potwory
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Ryby
(1)
Scrabble
(1)
Sklepy
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Spostrzeganie
(1)
Symbole państwa
(1)
Słowa
(1)
Taktyka
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trening pamięci
(1)
Układanki
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wirusy
(1)
Wojciechowska, Martyna (1974- )
(1)
Wojtek (niedźwiedź)
(1)
Wszechświat
(1)
Zabawki
(1)
Zakupy
(1)
Zawody sportowe
(1)
Ziemia
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Zwierzęta leśne
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Święci i błogosławieni
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Żółwie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(52)
Gry i zabawy umysłowe
(50)
Gry w karty
(18)
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(5)
Książki dla małych dzieci
(3)
Quizy
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Karty do gry
(2)
Książka zabawka
(2)
Książka-zabawka
(2)
Broszura
(1)
Gra karciana
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Karty memo
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Obrazek
(1)
Plansze do gry
(1)
Tanki (obrazy)
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(53)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(1)
92 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pucio Domino / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2020. - 1 pudełko (28 dwustronnych kartoników) ; 14x14x14 cm.
Puciowe domino to kolejna okazja do spotkania z ulubionym bohaterem najmłodszych! Pudełko zawiera 28 dwustronnych kartoników. Na jednej stronie znajdziemy prostsze domino obrazkowe dla młodszych dzieci (z podpisami, które mogą wesprzeć pierwsze kroki w nauce czytania), na drugiej zaś klasyczne (wspomagające ćwiczenie umiejętności liczenia) dla starszych. Dzięki pięknym ilustracjom Joanny Kłos zabawka ucieszy każdego małego fana Pucia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
To nie jest zwyczajne memo! Oprócz tradycyjnej gry otrzymujecie zestaw ćwiczeń logopedycznych, tak ważnych dla poprawnej wymowy głosek – do tego w formie fantastycznej zabawy! Na obrazkach zobaczycie Pucia i członków jego rodziny wykonujących różne ciekawe czynności. Zachęcają one do ćwiczeń sprawności języka w zabawny sposób nawiązujących do tego, co widzimy na ilustracjach. W pudełku znajdziecie dokładne instrukcje, jak wykonać każde zadanie, nie przestając ani na chwilę świetnie się przy tym bawić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Supergierka)
Książka z zabawką (gra zręcznościowa: Łap kółka i wygrywaj!).
Supergierki to książeczki, które gwarantują mnóstwo dobrej zabawy! Sympatyczni bohaterowie zapraszają do wesołej rywalizacji w zbieraniu jak największej liczby kółek. Kto okaże się lepszy od drużyny wróżek? Zbieraj kółka, baw się i wygrywaj! [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Moszczenicy
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miś Wojtek / pomysł: Aleksandra i Magdalena Gąsiorek ; opracowanie tekstu historycznego: Anna Klimowicz ; opracowanie zasad gry: Łukasz M. Pogoda ; ilustracje i projekt graficzny: Dominika Kiszkiel ; tłumaczenie na język angielski: Anna Skudlarska, Russ Williams, E Blake Berry. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 104 karty misia, 96 kart jedzenia, zabawy, oznak i flag, 8 portretów, 6 kart miast, 55 kart podróżowania, 6 kart tęczowych z misiem idącym pieszo, 5 drewnianych misiów) ; 25x37 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy
Czas gry 30 min
Gracze podążają z misiem Wojtkiem śladami 2. Korpusu Polskiego ze Związku Sowieckiego do Szkocji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy. Po drodze zbierają pamiątki związane z losami żołnierzy i słynnego niedźwiedzia. Polacy kupili małego misia od przygodnie spotkanego irańskiego chłopca. Wojtek przeszedł z nimi cały szlak bojowy. Dzielił ich dole i niedole, radości i smutki, dając im wiele okazji do uśmiechu i pomagając w potrzebie. Pilnował wyposażenia, a w czasie słynnej bitwy o Monte Cassino donosił żołnierzom amunicję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, ©2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem, 35 kart) ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolor ; 20 cm)..
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1+
Czas gry: 15-20 min.
„Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bankrut [Gra planszowa] / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Nasza Księgarnia , copyright 2017. - 1 gra (pudełko zawiera: instrukcję, 61 kart towarów, notes z arkuszami wyników, ołówek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x13x3 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe : 12 cm.).
Dla 3-6 graczy
Czas gry: 30 min.
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Pozytywka na tropie [gra planszowa] / autor Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Rychel. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; © 2018. - 1 gra (49 kartonowych płytek) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Ilość graczy: 2-5.
Czas gry: 20 min.
Gra z bohaterami serii książek Grzegorza Kasdepke.
Detektyw Pozytywka musi być czujny i spostrzegawczy. Dlaczego? Ano dlatego, że Martwiak od rana do nocy kombinuje, jak by tu uprzykrzyć życie naszemu bohaterowi. Na podwórzu kamienicy Martwiak ukrył rzeczy należące do Detektywa Pozytywki. Twoim zadaniem jest odnalezienie ukrytych rzeczy. Wygrasz, jeśli odnajdziesz najwięcej przedmiotów. Uważaj jednak na pana Mietka! Przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kurnik [gra planszowa] / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Ksiegarnia, copyright 2018. - 1 gra (Gra zawiera: instrukcję, 6 kur, 7 kurzych gniazd, 18 żetonów jajek), instrukcję ; 18 x 14 cm.
Gra dla 2-5 osób
Czas gry: 20 min.
Bądź sprytniejszy niż kury! Sądzisz, że zbieranie jajek w kurniku to prosta sprawa? Kury nie ułatwią ci zadania - postanowiły znosić jajka w różnych kolorach! Staraj się zapamiętać, w jakich kolorach wysiaduje jajka każda z nich. Wygra osoba, która zbierze nakwięcej jajek w kurniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : Wyścig do sałaty [gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Rolf "Arvi" Vogt. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko (plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek żółwi, 52 karty) : karton, plastik, kolor ; 20x20x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).
Czas rozgrywki: 20 minut
Ilość graczy: 2-5
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A "pędzące" żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawią nie jednego dorosłego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits [gra logiczna] / autor gry: Reiner Knizia ; [projekt graficzny: Piotr Kania]. - Warszawa : Egmont Polska Sp. z o.o., © 2022. - 1 gra (52 klocki (po 13 w każdym kolorze), 17 kart, 4 rampy, 4 dwustronne plansze : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 25 minut
Szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna! Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. W zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka! : pomysłowa gra językowa [Gra karciana] / autorzy gry: Wolfgang Kramer, Michael Kiesling ; ilustracje: kinetic, projekt graficzny: Sabine Kondirolli. - Warszawa : Egmont Polska, 2022 - 1 gra (48 kart zadań, 48 kart punktów, 12 kart utrudnień, 1 karta startu, 1 karta mety, 8 pionków, 1 klepsydra, 1 notes) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 12 cm).
(Łap za Słówka!)
Liczba graczy: 3-8
Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 10+
Pomysłowa gra językowa! Odmiany sera. Słówka zaczynające się na samogłoskę. Coś żółtego. Czas ucieka. Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa… To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. Rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nogi stonogi / Klaus Kreowski ; ilustracje Maciej Szymanowicz ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska 2022. - 1 gra (pudełko zawiera 4 kostki, 4 płytki z początkami stonóg, 15 płytek z butami) karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x3 cm +Instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 12 cm.).
Liczba graczy: 2-4, wiek: 4-104.
Czas gry: 10 minut
Gra dla 2-4 graczy
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Feluą i Gucio grają w literki [gra planszowa] / Magdalena Król, Marcin Dudek ; ilustracje Marianna Schoett. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 gra (plansza, 160 płytek, woreczek na płytki) : karton, tektura, materiał tekstylny : w pudełku 25x20x4 cm.+ instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
(Feluś i Gucio)
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 15-45 minut
"Feluś i Gucio grają w literki" to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Gra edukacyjna wspiera nauke czytania. Dzieci utrwalają znajomośc liter, korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W Krainie Baśni : gra na spostrzegawczość / narysowała Nikola Kucharska ; teksty Gabriela i Piotr Szewczykowie. - Kraków : Wydawnictwo Muduko, [2022]. - 1 gra (pudełko zawiera 18 plansz z baśniami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów) : ilustracje, tektura ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 22 cm).
Czas gry: 15 minut
Na pudełku: Rozwija umiejętność koncentracji uwagi. Ćwiczy refleks. Rozwija percepcję wzrokową i słownictwo.
Liczba graczy: 1-18
Odwiedźcie Krainę Baśni, w której spotkacie Wasze ulubione bajkowe postacie. W tych cudownych miejscach poukrywało się wiele różnych przedmiotów. Wcielacie się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie ich, jak najszybsze odnalezienie. Wytężcie wzrok, skupcie się i odszukujcie zaginione rzeczy. Zwycięży najszybsze z Was. Kraina Baśni to rodzinna gra na spostrzegawczość, w której zadaniem grających będzie odnalezienie ukrytych przedmiotów na planszach przedstawiających baśniowe krainy. Kilka trybów rozgrywki i przepiękne ilustracje znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej zapewnią zabawę dla całej rodziny na wiele godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stanisław Moniuszko [gra planszowa] / projekt gry: Karol Madaj ; ilustracje: Roman Kucharski ; konsultacja historyczno-muzyczna: Hanna Winiszewska. - [Warszawa] : Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ; 2019. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki graczy, 49 kart Moniuszki, 6 startowych kart Moniuszki, 40 kart ukrytych celów) : drewno, karton, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Czas gry 25 minut
Liczba graczy 2-8
Życie i twórczość Stanisława Moniuszki to bogaty materiał na niejedną książkę czy film. A co dopiero przełożyć to na język gry. Autorowi tej, Karolowi Madajowi, udało się połączyć element edukacyjny ze swoistym napięciem, które towarzyszy każdemu grającemu – chęć wygranej. Frustracji nie przysparza nieznajomość faktów z życia kompozytora. Gdzie podróżował, co i kiedy komponował, rytmikę jakich tańców narodowych wprowadzał do swoich utworów, gdzie mieszkał. Jeśli chcesz wygrać, to przeczytanie tych informacji z instrukcji jest elementem obowiązkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak gra planszowa / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje) ; 5030 g.
Czas rozgrywki ok. 15 min.
Ilość graczy: 1 do 16 par
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności: sygn. III/G (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: mini.
Zawartość pudełka: 10 kostek, klepsydra, kubek, instrukcja (16 stron).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Game over / autor: Jérémy Peytevin ; ilustracje: Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, [2021]. - 1 gra (33 karty: 4 karty (w 4 kolorach), 4 karty skrzyń (w 4 kolorach), 4 karty broni, 2 karty kluczy, 16 kart stworów, 2 karty smoka) : karton, kolor ; w pudełku 5x14x18 cm + instrukcja.h
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15 minut
Lubisz gry komputerowe? Polubisz więc tę grę planszową! Kierujesz poczynaniami dzielnego rycerza. Wędrujesz korytarzami labiryntu, chcąc zdobyć skarb. Uważaj jednak na dziwne stwory - będą chciały uniemożliwić ci dotarcie do skarbu! Jesli cię pokonaja, nastapi GAME OVER i będziesz musiał rozpocząć wedrówkę od poczatku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pełny kurnik [gra planszowa]/ pomysł gry Agnieszka Rimm ; ilustracje Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku, 2018. - 1 gra (pudełko zawiera: 56 tafelków z jajkami, 48 tafelków z kurczakami, 36 tafelków z kurami, 4 tafelki z kogutami, 4 karty graczy z grzędami dla kur, 2 kostki do gry : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x24x4 cm.+instrukcje (4 strony ; ilustracje kolor ; 15 cm.).
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 6-99 lat.
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz geograficzny o Polsce / autorka quizu Teresa Romanica. - Sopot : Trefl, [2007]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 118 kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Gracze udzielają odpowiedzi na zawarte na kartach pytania i presuwają pionki po planszy. W drodze od miasta do miasta mogą sprawdzić i poszerzyć swoją wiedzę o Polsce. Najszybciej dotre do mety ten, kto najwięcej wie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej