Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
(3)
Autor
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krzak Maciej
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Powieść amerykańska
(4034)
Powieść polska
(3847)
Powieść angielska
(1896)
Kobieta
(1889)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1770)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Powieść młodzieżowa polska
(1717)
Poezja polska
(1486)
Rodzina
(1297)
Przyjaźń
(1260)
Literatura polska
(1229)
Opowiadanie polskie
(1195)
Poezja dziecięca polska
(1096)
Tajemnica
(930)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(893)
Miłość
(881)
Zwierzęta
(768)
Powieść młodzieżowa angielska
(726)
Relacje międzyludzkie
(709)
Pamiętniki polskie
(692)
Śledztwo i dochodzenie
(600)
Powieść francuska
(566)
II wojna światowa (1939-1945)
(561)
Rodzeństwo
(552)
Magia
(537)
Dziewczęta
(519)
Zabójstwo
(507)
Nastolatki
(480)
Dzieci
(461)
Uczucia
(449)
Publicystyka polska
(445)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(439)
Dramat polski
(413)
Policjanci
(407)
Sekrety rodzinne
(395)
Literatura
(393)
Język polski
(389)
Życie codzienne
(380)
Małżeństwo
(379)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(374)
Trudne sytuacje życiowe
(374)
Wojna 1939-1945 r.
(366)
Boże Narodzenie
(363)
Psy
(345)
Wojsko
(329)
Żydzi
(322)
Powieść niemiecka
(313)
Osoby zaginione
(311)
Relacja romantyczna
(310)
Duchowieństwo katolickie
(309)
Uczniowie
(305)
Powieść norweska
(297)
Pisarze polscy
(294)
Wybory życiowe
(285)
Komiksy
(284)
Literatura dziecięca polska
(284)
Władcy
(280)
Powieść rosyjska
(276)
Ludzie a zwierzęta
(271)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(271)
Podróże
(269)
Filozofia
(252)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(249)
Koty
(247)
Historia
(246)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(246)
Matki i córki
(246)
Wakacje
(246)
Chłopcy
(243)
Arystokracja
(229)
Dziadkowie i wnuki
(226)
Dziennikarze
(223)
Katolicyzm
(218)
Literatura młodzieżowa polska
(218)
Uprowadzenie
(211)
Przestępczość zorganizowana
(210)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(209)
Dziecko
(204)
Polacy za granicą
(204)
Powieść dziecięca angielska
(204)
Kultura
(199)
Poszukiwania zaginionych
(194)
Sztuka
(193)
Ojcowie i córki
(190)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(188)
Święci i błogosławieni
(188)
Powieść dziecięca polska
(185)
Polityka
(182)
Papiestwo
(168)
Las
(165)
Seryjni zabójcy
(162)
Prywatni detektywi
(161)
Lekarze
(159)
Kościół katolicki
(155)
Zakochanie
(155)
Matematyka
(154)
Powieść kanadyjska
(154)
Przyroda
(154)
Wiara
(152)
Marzenia
(148)
Pomaganie
(148)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna : co wpływa na zachowanie jednostki / Gary S. Becker, Kevin M. Murphy ; przekład Maciej Krzak. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2020. - 230 stron : wykresy ; 21 cm.
Społeczny wpływ na zachowanie jednostki jest powszechny, a nawet wszechogarniający. O tym, które restauracje i książki są popularne, decyduje w dużej mierze przelotna moda; na skłonność nastolatka do przyjmowania narkotyków i palenia papierosów silnie wpływa to, czy robią to również jego rówieśnicy; na preferencje wyborcze danej osoby oddziałują sondaże popularności polityków; na to, czy niezamężna matka wystąpi o zasiłek, wpływa to, czy wiele kobiet w jej sąsiedztwie już go pobiera. Popularność różnego rodzaju ubrań, wymyślnych zegarków, dzieł sztuki i stylów architektonicznych, a nawet idei zależy od mody i upodobań intelektualnych „liderów”. W książce „Ekonomia społeczna” autorzy przedstawiają następstwa społecznego wpływu na zachowania jednostki. Omawiają wpływ różnic w cenach, poziomie altruizmu, prawach i innych czynników na formowanie się grup społecznych. Rozważają, jak jednostki i rodziny są podobierane we wszelkiego rodzaju związki małżeńskie i koleżeńskie, grupy sąsiedzkie, dochodowe i społeczne, szkoły, kościoły, a także jak zostają dobrane pod względem konsumpcji dóbr. Analizują dynamikę kształtowania się społecznych oddziaływań przez przelotne fascynacje, mody i normy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie – na podstawie badań własnych autorki – poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej