Sałkowski Damian
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(2)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1673)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Sałkowski Damian
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(584)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William
(462)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
Zarawska Patrycja
(334)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(316)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Fabianowska Małgorzata
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(261)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(203)
Disney Walt (1901-1966)
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Marciniakówna Anna
(200)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(199)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(198)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(197)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(189)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Sandemo Margit (1924- )
(188)
Mickiewicz Adam
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(181)
Szal Marek
(181)
Roberts Nora (1950- )
(180)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Калинина Дарья
(175)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(174)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Prus Bolesław (1847-1912)
(169)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Александрова Наталья
(163)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
King Stephen
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Słowacki Juliusz
(156)
Головачёв Василий
(155)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Wypożyczalnia Dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie.Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system.Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego!Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym:- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej