Grzybek Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Proza
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Filia w Barcicach
(3)
Filia w Moszczenicy
(3)
Filia w Przysietnicy
(7)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1676)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Grzybek Renata
(-)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William
(462)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(342)
Zarawska Patrycja
(334)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(316)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(281)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Fabianowska Małgorzata
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(261)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(206)
Howard Robert E
(204)
Disney Walt (1901-1966)
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Marciniakówna Anna
(200)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(199)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(198)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(197)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(188)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Sandemo Margit (1924- )
(188)
Mickiewicz Adam
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(181)
Szal Marek
(181)
Roberts Nora (1950- )
(180)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(174)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Prus Bolesław (1847-1912)
(169)
Александрова Наталья
(169)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Słowacki Juliusz
(156)
Головачёв Василий
(155)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
0-5 lat
(6)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Rodzice
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(4)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Barcicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (2 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Moszczenicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym różnią się chłopcy od dziewczynek? Co to jest płeć? Dlaczego dorośli muszą pracować? Co to jest Internet? Dlaczego trzeba jeść różne potrawy? Sympatyczna Maja zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Barcicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Filia w Moszczenicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy jestem ładna? Dlaczego każdy musi umrzeć? Boję się dentysty! Chcę mieć zwierzątko! Co przyniesie przyszłość? Sympatyczna Maja zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Barcicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Filia w Przysietnicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stary Sącz - Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Moszczenicy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej